Používáme cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, k zobrazování personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.

Všeobecné obchodní podmínky

Stáhnout PDF

Objednávkou Služeb na Webovém portálu www.novafaktura.cz uzavírá Zákazník s Poskytovatelem kupní smlouvu (dále jen “Smlouva”). Tyto Všeobecné obchodní podmínky definují obsah Smlouvy, zejména pak práva a povinnosti z ní vyplývající pro Poskytovatele a Zákazníka.

Poskytovatel:
Název: NovaFaktura s. r. o.
IČO: 56016425
DIČ:2122201631
Adresa: Pod hájom 4254/210, 018 41 Dubnica nad Váhom, Slovenská republika
Obchodný register Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 46565/R
Bankovní účet: CZ83 2010 0000 0020 0303 7246

Kontaktní údaje:
E-mail: podpora@novafaktura.cz
Webový portál: www.novafaktura.cz

jako prodejce služeb na Webovém portálu www.novafaktura.cz (dále jen “Poskytovatel”)

I. Úvodní ustanovení

1.1. Všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Obchodní podmínky”) upravují ve smyslu § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “občanský zákoník”) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá na základě nebo v souvislosti s uzavřením Smlouvy mezi Poskytovatelem a kupujícím (dále jen “Zákazník”). Poskytovatel realizuje poskytování služeb prostřednictvím webového portálu a rozhraní na www.novafaktura.cz (dále jen “Webový portál”).

1.2. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást Smlouvy. Mohou být Poskytovatelem jednostranně doplňovány či měněny. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá před účinností nových Obchodních podmínek.

1.3. Ve Smlouvě lze sjednat ustanovení odlišná od Obchodních podmínek. Tato ustanovení mají před Obchodními podmínkami přednost.

1.4. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

1.5. Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Podmínkách zpracování osobních údajů, které naleznete Podmínky zpracování osobních údajů.

II. Základní definice

2.1. Internetová stránka je pro účely těchto všeobecných podmínek internetová stránka, které obsah se návštěvníkům a uživatelům zobrazí ve standardním internetovém prohlížeči po zadání adresy domény ve znění www.novafaktura.cz; pro vyloučení jakýchkoliv pochybností se ustanovuje, že pod internetovou stránkou se pro účely těchto všeobecných podmínek rozumí každá internetová stránka identifikovaná přes adresu subdomén k doméně www.novafaktura.cz

2.2. Obsah internetové stránky je veškerý grafický, textový nebo jiný obsah, který se návštěvníkovi a/nebo uživateli zobrazí při prohlížení internetové stránky a/nebo při využívaní služby kromě obsahu uživatele. Společnost vykonává všechny majetková práva autorů nebo jiných osob, které se svojí tvůrčí duševní činností podílejí na jeho vytvoření a má zároveň všechna práva k obsahu internetové stránky, který není jako předmět ochrany chráněný právem třetí osoby z oblasti práva duševního vlastnictví. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že obsahem internetové stránky je veškerý software, který má možnost návštěvník při prohlížení internetové stránky a/nebo uživatel při využívání služby používat. Vždy když se v těchto obchodních podmínkách použije pojem obsah internetové stránky, myslí se tím obsah internetové stránky jako celek a zároveň každá jeho část, pokud není v těchto obchodních podmínkách ustanoveno jinak. Bez předchozího souhlasu společnosti nemá návštěvník ani uživatel právo obsah internetové stránky nebo kteroukoliv jeho část použít.

2.3. Občanský zákoník - zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

2.4. Kupující/Zákazník - fyzická osoba/podnikající fyzická osoba/právnická osoba, která na základě objednávky služby učiněné prostřednictvím Webovém portálu www.novafaktura.cz uzavírá Kupní smlouvu s Poskytovatelem.

2.5. Návštěvník je pro účely těchto všeobecných obchodních podmínek fyzická nebo právnická osoba, která si v prostředí standardního internetového prohlížeče zadá do příkazového řádku adresu domény www.novafaktura.cz nebo adresu některé ze subdomén domény www.novafaktura.cz a dojde k zobrazení obsahu internetové stránky, nebo dojde k jejímu přesměrování na obsah internetové stránky z prostředí internetových vyhledávacích služeb, nebo z jiné internetové stránky a zobrazí se obsah internetové stránky.

2.6. Objednávka - Zákazníkem učiněný závazný návrh na uzavření Kupní smlouvy.

2.7. Kupní smlouva/Smlouva - smlouva uzavíraná mezi Poskytovatelem a Zákazníkem na základě objednávky služeb z Webovém portálu www.novafaktura.cz ve smyslu § 2079 a násl. občanského zákoníku.

2.8. Spotřebitelská smlouva - smlouva o koupi služeb, jejíž smluvními stranami jsou Poskytovatel a Spotřebitel.

2.9. Služba - služba nabízená na doméně a poskytovaná Poskytovatelem Zákazníkovi na základě Smlouvy nebo Objednávky. Službou se rozumí též plnění poskytované na míru na základě Individuální Objednávky.

2.10. Uživatel - je právnická nebo fyzická osoba oprávněná k podnikání podle zvláštního předpisu, která pravdivě a úplně vyplnila registrační formulář a zaregistrovala se pro užívání služby poskytované společností s využitím internetové stránky. V případě, že si uživatel pouze prohlíží internetovou stránku a nevyužívá službu, považuje se za návštěvníka.

2.11. Uživatelský účet - je pracovní prostředí uživatele, ke kterému získá uživatel přístup po dokončení registrace a které slouží k využívání služby uživatelem. Přístup ke každému uživatelskému účtu bude definovaný unikátním spojením přihlašovacího jména a hesla vázajícího se k přihlašovacímu jménu nebo bude založený na autentifikaci třetí stranou (zjednodušeně přihlašování hlavně přes společnosti Google či Facebook). Povinnou součástí úspěšného vytvoření uživatelského účtu je vyjádření souhlasu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

2.12. Registrace - registrace Uživatele do databáze domény www.novafaktura.cz, a to vyplněním pro Registraci povinných údajů.

2.13. Přístupové údaje - přihlašovací jméno a heslo Uživatele vygenerované při Registraci Uživatele.

2.14. Cena/Celková cena - peněžní částka, která náleží Poskytovateli v souvislosti se zakoupením Služby a veškeré poplatky se službou související.

2.15. Poplatek za předplatné hrazený Poskytovatelem služeb Zákazníkovi za poskytování Služeb stanovený na základě Zákazníkem zvoleného plánu předplatného a délky zúčtovacího období.

2.16. Zkušební doba, po kterou má Zákazník právo zdarma využívat Služby poskytované Poskytovatelem služby prostřednictvím Aplikace za účelem seznámení se s funkcemi vybraných Plánů předplatného, která začíná dnem uzavření Smlouvy. Informace o skutečné délce zkušební doby naleznete na webu.

III. Uzavření Smlouvy

3.1. Služba a její prezentace umístěná na doméně Poskytovatele je informativního charakteru, přičemž Poskytovatel není povinen ohledně Služby uzavřít Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije, tj. návrh poskytnout službu učiněný prostřednictvím

  • reklamy,
  • katalogu

není nabídkou ve smyslu závazku Poskytovatele uzavřít Smlouvu.

3.2. Doména obsahuje informace o Službě, včetně její prezentace a uvedení Ceny. Cena Služby je na doméně uvedena se započtením daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění Poskytovatele sjednat při uzavření Smlouvy individuální obchodní podmínky.

3.3. Smlouva může být uzavřena v českém a slovenském jazyce.

3.4. Registrace

3.4.1. Uživatel je oprávněn používat internetovou stránku a/nebo aplikaci pro své osobní potřeby zdarma bez registrace během 365 denní zkušební doby (1 období).

3.4.2. Některé Služby, zejména některé funkcionality Internetových stránek a Mobilních aplikací, jsou poskytovány pouze Uživatelům, kteří se zaregistrovali u Poskytovatele prostřednictvím registračního formuláře na Internetových stránkách (dále jen „Registrovaný uživatel“). Veškerá ustanovení Všeobecných podmínek, která se vztahují na Uživatele, se vztahují i na Registrované uživatele.

3.4.3. Pro Registrovaného uživatele vede Provozovatel uživatelský účet (dále jen jako „Uživatelský účet“).

IV. Obsah služby a práva a povinnosti společnosti

4.1. Společnost poskytuje uživatelům placenou nebo bezplatnou službu prostřednictvím webových stránek.

4.2. Společnost při poskytování služby vytváří pro uživatele podmínky, zejména možnost jednoduché, rychlé a bezpečné tvorby faktur, tisku a zasílání emailem nebo poštou, pohodlné sledování plateb, kompletní přehled o dlužnících, kompletní přehled o hospodaření, evidence nákladů, automatické zasílání faktur poštou, příprava konkrétního typu daňového přiznání a další možnosti dle aktuální nabídky společnosti zpřístupněné veřejnosti prostřednictvím webu s doménovou adresou v textu www.novafaktura.cz

4.3. Uživatel si je vědom a souhlasí s tím, že pokud bude společnost kontaktována orgánem veřejné moci v souvislosti s vedením konkrétního občanskoprávního, obchodního, správního (včetně daňového a registračního), trestního či jiného řízení, může společnost poskytnout veškeré informace k tomuto organu, veškeré informace, které budou dostupné a poskytnutí těchto informací se nepovažuje za porušení povinností společnosti dle těchto všeobecných obchodních podmínek.

4.4. Společnost musí zajistit, aby služba byla po dobu jejího poskytování poskytována nepřetržitě, avšak bez jejích poruch či jiných přerušení. Za porušení povinností společnosti se nepovažuje přerušení služby v důsledku okolností vylučujících odpovědnost v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Za porušení povinností se rovněž nepovažuje přerušení poskytování služby z důvodu servisu společnosti.

4.5. V případě, že dojde ke změně skutečností, které budou mít vliv na poskytování služby uživateli se společnost zavazuje, že o těchto skutečnostech bude informovat uživatele, kterých se konkrétní změna týká, a to formou e-mailové zprávy, bude-li mít společnost k dispozici e-mailovou adresu uživatele nebo písemně na adresu sídla nebo místa podnikání uživatele, které uživatel oznámí společnosti prostřednictvím řádně vyplněného formuláře v procesu registrace uživatele; v případě, že dojde ke změně údajů na straně uživatele a uživatel o této skutečnosti společnost neinformuje a v důsledku této skutečnosti nebude možné ze strany společnosti řádně splnit svou povinnost podle tohoto odstavce, společnost neodpovídá za škodu, která může být uživateli způsobena v důsledku neinformování uživatele.

4.6. Uživatel bere na vědomí, že služba poskytovaná společností nezajišťuje archivaci evidenčních záznamů/uchovávání účetních dokladů předložených nebo vytvořených uživatelem v rámci služby poskytované zákonem, nebo podlá závazných právních předpisů. Společnost neodpovídá za škodu, která uživateli vznikne v souvislosti s povinnostmi stanovenými obecně platnými předpisy v oblasti spisového řádu a archivnictví, resp. v v pravomoci účetních záznamů.

V. Práva a povinnosti uživatele

5.1. Uživatel má dle těchto všeobecných obchodních podmínek veškeré povinnosti návštěvníka, zároveň vůči uživateli má společnost stejná práva jako vůči návštěvníkovi.

5.2. Uživatel má právo používat uživatelský účet pro potřeby využívání služeb.

5.3. Uživatel je povinen za poskytování služeb společnosti platit cenu v rozsahu a způsobem v souladu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a v souladu s ceníkem zpřístupněným veřejnosti prostřednictvím internetové stránky.

5.4. Uživatel je povinen postupovat tak, aby nedošlo k neoprávněnému vstupu do uživatelského účtu osobou, která ke vstupu do tohoto účtu není oprávněna, zejména je povinen provést veškerá opatření, aby zamezil úniku údajů přihlašovacího jména a hesla, jinak odpovídá za veškerou škodu, kterou v důsledku této skutečnosti utrpí společnost a/nebo jiný uživatel a/nebo návštěvník a/nebo třetí osoba.

5.5. Pokud uživatel zjistí, že hrozí zásah do práv společnosti a/nebo práv uživatele a/nebo práv jiných uživatelů a/nebo práv návštěvníků a/nebo práv třetích osob, je povinen o této skutečnosti neprodleně uvědomit společnost. Stejnou povinnost má uživatel i v případě, že nabude znalosti o již existujícím zásahu do práv osob podle předchozí věty tohoto odstavce.

VI. Cenové a platební podmínky

6.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby během 365denní bezplatné zkušební doby (1 rok).

6.2. Po uplynutí této doby si poskytovatel nárokuje zpoplatnit poskytování služeb cenou 70 Kč / měsíčně určenou dohodou v souladu se Zákonem č. 526/1990 Sb, o cenách v platném znění. Za cenu určenou dohodou se považuje pro účely VOP cena ve smyslu ceníku, kterou uživatel odsouhlasil při registraci uživatele nebo instalaci zpoplatněné aplikace.

6.3. Základní měnou je česká koruna.

6.4. Kupní cena služby uvedena na webových stránkách prodávajícího je celková cena služby.

6.5. Cena se považuje za zaplacenou okamžikem připsání na účet společnosti.

VII. Způsob platby

7.1. Za služby na webu Poskytovatele můžete platit následujícím způsobem:

- platba bez hotovostního převodu přes platební bránu Gopay - cena 0 CZK s DPH

VIII. Dodání služeb

8.1. Služba je poskytována registrovaným i neregistrovaným uživatelům okamžitě.

8.2. Po zkušební době (1 rok) je služba dostupná pouze registrovaným uživatelům po uhrazení ceny (paušálně 70 Kč/měsíc). Pokud uživatel již službu využívá a hodlá službu využívat i po skončení období, za které již uhradil cenu za poskytování služby, je povinen uhradit cenu na další období předem tak, aby cena na další období byla uhrazena k prvnímu dni nového období.

IX. Doba trvání smlouvy

9.1. Smlouva mezi poskytovatelem a uživatelem dle těchto VOP se uzavírá na dobu neurčitou a ruší se zrušením registrace uživatele, ať už ze strany uživatele nebo poskytovatele. Uživatel je oprávněn kdykoli zrušit registraci v sekci Nastavení.

Zrušením registrace uživatele nezaniká nárok poskytovatele na odměnu za využívání služby podle článku V. těchto VOP.

9.2. Poskytovatel je oprávněn zrušit registraci uživatele, pokud uživatel porušuje tyto VOP, porušuje autorská práva poskytovatele, poškozuje dobré jméno poskytovatele.

9.3. Poskytovatel je dále oprávněn zrušit registraci uživatele v případě prodlení úhrady za užívání služby.

9.4. V případě zrušení registrace je poskytovatel oprávněn trvale smazat obsah a všechna data vytvořená uživatelem, přičemž poskytovatel neodpovídá za škodu, která uživateli v souvislosti s vymazáním dat uživatele vznikne.

9.5. Uživatel může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu pomocí formuláře pro odstoupení od smlouvy. Zavedený formulář je volně přístupný na webu.

X. Odpovědnost za škodu

10.1. Přerušené, omezené či opožděné poskytnutí Služby z důvodů uvedených ve Smlouvě, Objednávce, Obchodních podmínkách či obchodních zvyklostech nelze považovat za vadné plnění Služby ze strany Poskytovatele a Zákazník tudíž není oprávněn uplatnit práva z vadného plnění.

10.2. V případě způsobení škody jedné ze smluvní stran druhé, bude poškozené smluvní straně na základě Smlouvy a Obchodních podmínek nahrazena pouze skutečná škoda, nikoli potenciální ušlý zisk.

10.3. Poskytovatel není odpovědný za způsobení škody, pokud Zákazník porušil povinnosti stanovené Smlouvou a Obchodními podmínkami.

10.4. Zákazník je odpovědný za škodu, kterou způsobil svým zaviněním sobě, Poskytovateli nebo třetí osobě tím, že poskytl nepravdivé nebo chybné údaje v Objednávce nebo ve Smlouvě.

XI. Zpracování osobních údajů

11.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen “GDPR”).

11.2. Informace o zpracování a ochraně GDPR naleznete v “Podmínkách ochrany osobních údajů” na Webovém portálu www.novafaktura.cz.

XII. Odstoupení od Smlouvy ze strany Spotřebitele

12.1. Odstoupení od Smlouvy se řídí § 1829-1837 občanského zákoníku.

12.2. Spotřebitel má v případě uzavření Smlouvy distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory Poskytovatele, tj. prostřednictvím domény či jiného prostředku komunikace na dálku, s výjimkou případů uvedených v § 1837 občanského zákoníku, právo odstoupit od Smlouvy, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.

12.3. V případě pravidelné dodávky Služby, započne 14 denní lhůta běžet dnem uzavření Smlouvy.

12.4. Odstoupení od Smlouvy oznámí Spotřebitel Poskytovateli písemně na adresu provozovny sídla nebo elektronicky na e-mailovou adresu podpora@novafaktura.cz. Vzor pro odstoupení od Smlouvy pod názvem “Oznámení o odstoupení od smlouvy o poskytování služeb” se nachází na Webovém portálu Poskytovatele www.novafaktura.cz.

12.5. Odstoupí-li Spotřebitel od Smlouvy nenese žádné náklady. Právní účinky odstoupení od Smlouvy nastávají dnem jeho doručení Poskytovateli.

12.6. Poskytovatel vrátí Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, veškeré peněžní prostředky, které od něho na základě Smlouvy přijal, totožným způsobem. V případě, že s tím Spotřebitel souhlasí, vrátí mu Poskytovatel přijaté peněžní prostředky jiným způsobem, pod podmínkou, že tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

12.7. Spotřebitel není oprávněn odstoupit od Smlouvy v následujících případech:

  • služba byla v plném rozsahu poskytnuta,
  • při poskytování Služby za úplatu, pokud započalo plnění s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Poskytovatel před uzavřením smlouvy poučil Spotřebitele, že poskytnutím plnění dojde k zániku práva na odstoupení od Smlouvy,
  • cena Služby závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Poskytovatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
  • smlouva uzavíraná na základě veřejné dražby podle jiného zákona, u které může být Spotřebitel fyzicky přítomen.

XIII. Autorská práva Poskytovatele

13.1. Reálné fotografie a videa uveřejněné na Webovém portálu Poskytovatele jsou autorským dílem ve smyslu § 2 autorského zákona.

13.2. Fotografie a videa vytvořená přímo Poskytovatelem jsou jeho autorským dílem, tudíž vůči nim disponuje veškerými právy dle autorského zákona. Fotografie a videa učiněná profesionálním fotografem, poskytnutá dodavatelem, subdodavatelem či výrobcem jsou využívána na základě udělené licence.

13.3. Do autorského práva nemůže být bez udělení licence zasaženo třetí osobou, tj. fotografie ani videa nejsou určeny k volnému užití. V opačném případě je Autor oprávněn domáhat se autorskoprávní ochrany.

13.4. Ilustrační fotografie a videa uveřejněné na Webovém portálu Poskytovatele jsou využívané na základě udělené licence jejich Autora, včetně souhlasu osob na nich vyobrazených, popřípadě se jedná o podklady určené k volnému užití ze strany veřejnosti.

13.5. Poskytovatel vykonává svým jménem a na svůj účet majetková práva k dílu, tj. k aplikaci ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “autorský zákon”), které bylo vytvořeno za účelem splnění povinností pro Poskytovatele vyplývajících z Objednávky a Smlouvy.

13.6. Koupí Služby je Zákazníkovi poskytnuta osobní, nevýhradní, teritoriálně neomezená a časově neomezená licence k využívání Služby. Tato licence je nepřenositelná a nepřevoditelná na třetí osobu.

13.7. Zákazník není oprávněn licenci poskytovat třetím osobám, stejně tak jako ji prodávat, pronajímat, případně postoupit nebo zpřístupnit Službu.

13.8. Veškerá práva týkající se obsahu Služby, zejména ochranné známky, design, software, grafika, zvuky atd., včetně jejích jednotlivých částí představují výhradní majetek Poskytovatele. Zákazník není oprávněn poskytovat licenci, sublicenci, kopírovat, upravovat nebo vytvářet souborná či odvozená díla z obsahu Služby.

13.9. Zákazník je povinen užívat Službu v souladu se Smlouvou, Obchodními podmínkami a právními předpisy.

XIV. Řešení sporů se Spotřebiteli

14.1. Stížnost na postup Poskytovatele, který se týká např. částečného poskytnutí Služby, opožděného vrácení Ceny v případě odstoupení od Smlouvy či zamítnutí reklamace Služby, může Spotřebitel zaslat na e-mailovou adresu www.novafaktura.cz. Výčet možných situací, kdy je vhodné se nejprve obrátit na Poskytovatele je samozřejmě širší, zejména v oblasti poskytování Služby, slevy z Ceny, řešení reklamace Služby a dalších s Objednávkou přímo souvisejících záležitostí. O vyřízení stížnosti Poskytovatel informuje Spotřebitele prostřednictvím jeho e-mailové adresy.

14.2. Stížnost k České obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, webový portál: http://www.coi.cz, může Spotřebitel podat prostřednictvím webového formuláře: https://www.coi.cz/podatelna, popř. osobně či písemně na příslušné pobočce, a to z důvodů obsažených v zákoně č. 634/2012 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o ochraně spotřebitele”).

Jedná se ku příkladu o následující případy:

  • Poskytovatel nevystaví Spotřebiteli doklad o přijetí Reklamace ani o způsobu jejího řešení,
  • Poskytovatel nevyřeší Reklamaci do 30 dnů, respektive v prodloužené lhůtě, na které se Spotřebitelem dohodl,
  • Poskytovatel neinformuje Spotřebitele o jeho právech při uplatnění Reklamace nebo o jeho právech v případě rozporu mezi obdrženou Službou, popřípadě výsledkem Služby a Smlouvou,
  • Poskytovatel Spotřebiteli nevydá ani na základě vyžádání doklad o koupi Služby obsahující všechny náležitosti,
  • Poskytovatel používá nekalé obchodní praktiky spočívající například v uvedení nepravdivých údajů o nabízené Službě, které mají zásadní vliv na rozhodnutí Spotřebitele ohledně jeho koupě,
  • Poskytovatel neoznačí Službu Cenou.

14.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy dle zákona o ochraně spotřebitele je příslušná Česká obchodní inspekce. Platformu, kterou naleznete na webovém portálu: http://ec.europa.eu/consumers/odr, lze využít za účelem řešení sporů mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, který je Spotřebitelem, ze smlouvy o koupi Služby uzavřené elektronickými prostředky komunikace na dálku.

14.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, webový portál: http://www.evropskyspotrebitel.cz, poskytuje informace o právech Spotřebitele na evropském trhu, včetně bezplatné pomoci a rad týkajících se sporů Spotřebitelů s Poskytovatelem z jiných států Evropské unie, Norska a Islandu.

14.5. Poskytovatel je ve vztahu ke Spotřebiteli vázán kodexy chování, které Poskytovatel dobrovolně dodržuje.

XV. Ukončení právního vztahu

15.1. Účastníci právního vztahu se mohou dohodnout na jeho ukončení samostatnou dohodou.

15.2. Společnost má právo právní vztah ukončit jednostranně v souladu s ustanoveními těchto všeobecných obchodních podmínek.

15.3. Po skončení právního vztahu mezi společností a uživatelem, je společnost povinna nenávratně odstranit obsah uživatele z úložiště dat jeho vymazáním.

XVI. Závěrečná ustanovení

16.1. Doručování veškerých informací a písemností probíhá prostřednictvím elektronických prostředků komunikace, na dálku, tj. Uživatelský účet, e-mail, telefonní číslo.

16.2. Vytvořením a odesláním objednávky týkající se koupě Služby Zákazník potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami, a že s nimi prostřednictvím webového formuláře vyjadřuje souhlas v plném rozsahu.

16.3. Smlouva může být měněna pouze na základě písemné dohody mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

16.4. Jestliže Smlouva či právní vztah z ní vyplývající obsahuje mezinárodní prvek, jedná se například o poskytování Služby mimo území České republiky, budou se práva a povinnosti mezi smluvními stranami vždy řídit právem České republiky. V případě, že se Zákazník nachází v pozici Spotřebitele nejsou jeho práva předchozí větou dotčena.

16.5. V případě změny Obchodních podmínek zveřejní Poskytovatel nové Obchodní podmínky na Webovém portálu. Tato změna se však nedotkne práv a povinností vyplývajících ze Smluv uzavřených před účinností nových Obchodních podmínek.

16.6. V případě pravidelné dodávky Služby bude nové znění Obchodních podmínek zasláno na e-mailovou adresu Zákazníka nejpozději do 14 dnů ode dne účinnosti nových Obchodních podmínek. Jestliže Zákazník do 14 dnů od doručení nového znění Obchodních podmínek Poskytovateli nezašle výpověď Smlouvy na pravidelnou dodávku Služby, stávají se nové Obchodní podmínky součástí Smlouvy, přičemž se budou vztahovat již na první dodávku Služby následující po účinnosti této změny. V případě, že Zákazník uplatní možnost výpovědi Smlouvy, činí výpovědní doba 2 měsíce.

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti ode dne: 25.11.2024.